Swinging

Για όλα ευθύνονται οι άλλοι: αναδημοσίευση σχολίου μου της 12/6/2016 στο Facebook
Featured

Για όλα ευθύνονται οι άλλοι: αναδημοσίευση σχολίου μου της 12/6/2016 στο Facebook

Με αφορμή σχόλιο συναδέλφου διαχειριστή της ενημερωτικής σελίδας «Πύλη Ελλήνων Swingers» (2015-) στο facebook, επανέρχομαι στο πάντα επίκαιρο θέμα της κακοδαιμονίας που παρατηρείται στον χώρο. Γιατί όλοι μας επιρρίπτουμε ευθύνες σε τρίτους για τα κακώς κείμενα και αφήνουμε εαυτούς εκτός;

Το 2015 ήταν η χρονιά του ελληνικού swinging. Δεκάδες δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, αρκετά σοβαρά, άλλα πικάντικα, εκτόξευσαν το φαινόμενο «ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων» στα ύψη. Σαφώς, υπήρξαν ατυχή δημοσιεύματα γραμμένα κυριολεκτικά στο πόδι από συντάκτες με ανεπαρκή γνώση του αντικειμένου.

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε ο κακός χειρισμός της τρίτης κατά σειρά συνάντησης ζευγαριών, μελών γνωστού αθηναϊκού ιστότοπου γνωριμιών στην Πορταριά Πηλίου το τριήμερο 4-6 Δεκεμβρίου 2015 και οι ερωτικές συναντήσεις ζευγαριών στη Λάρισα, την Πάτρα και τις Σέρρες Όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων η διαρροή πληροφοριών στον ηλεκτρονικό Τύπο έγινε εσκεμμένα από παρόντες συνδαιτημόνες!

Ο διαχειριστής της ανωτέρω σελίδας περιέλαβε το εξής σχόλιο στην τελευταία ανάρτησή του για συγκεκριμένη ημερήσια εφημερίδα της πρωτεύουσας «Με τόσες ανακρίβειες που έχει γράψει για τον χώρο, έπρεπε να φάνε 5 - 6 αιώνες!!! Αλλά ποιος ασχολείται ...». Ευσεβείς πόθοι για άσκηση προληπτικής λογοκρισίας. Εκείνο που απέφυγε ή παρέλειψε να αναφέρει, ήταν η απαρίθμηση των ανακριβειών, που όλοι γνωρίζουμε ότι οφείλεται στην ανεπαρκή ενημέρωση των συντακτών. Πώς η ίδια εφημερίδα κάνει ακριβές ρεπορτάζ για την κοινότητά μας και γράφει ανακρίβειες για τη συνάντηση της Πορταριάς.

Ο ιστότοπος «Έλληνες Ηδονιστές» (15/11/2015-23/3/2028) αντιμετώπισε εχθρική διάθεση από την έναρξη λειτουργίας του. Ως δημιουργοί και διαχειριστές, κατηγορηθήκαμε ότι δεν επιτρέπουμε την ανάρτηση γυμνών φωτογραφιών ζευγαριών στον πίνακα μελών κατά νομό, ότι προβάλλουμε συγκεκριμένο κέντρο ψυχαγωγίας ενηλίκων (swing club) και άλλες ανακρίβειες.

Εξηγήσαμε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του ιστότοπου «Έλληνες Ηδονιστές», πλην όμως αυτή δεν έγινε κατανοητή από τα μέλη. Δυστυχώς συγκεκριμένα άτομα  επιχείρησαν να αποτρέψουν τις επαφές μας με μαγαζί του χώρου στον Πειραιά. Δηλώσαμε ευθαρσώς ότι στηρίζουμε και τα τρία μαγαζιά του χώρου, προβάλλουμε τις εκδηλώσεις τους και επιλέγουμε τα ίδια για τις εκδηλώσεις μας.


Διατηρούμε άριστη επικοινωνία με τον Τύπο από το 1983 και σε αυτόν οφείλουμε την προβολή των θέσεών μας. Στις δύο βιβλιοθήκες γυμνισμού και ηδονισμού στην Εκάλη υπάρχουν δεκάδες αποκόμματα Τύπου για τη μακρόχρονη παρουσία μας στον γυμνισμό και τον ηδονισμό.

Αντί, λοιπόν, να βάλλουμε κατά του Τύπου, να αναζητήσουμε την αιτία της κακοδαιμονίας και της συστηματικής υπονόμευσης του χώρου από ανθρώπους του χώρου.

Υπολογίζεται, ότι μέχρι το 2018 το 30% των ζευγαριών των ηλικιακών ομάδων 35-44 και 45-54 θα επιδίδεται σε περιστασιακή ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων και μετά ο αριθμός θα μειωθεί δραστικά, όπως ακριβώς συνέβη και με τον γυμνισμό. Θα μείνουν μόνο οι συνειδητοποιημένοι swingers!
Insatiable Women - Women Who Stray and the Men Who Love Them
Featured

Insatiable Women - Women Who Stray and the Men Who Love Them

BOOK DESCRIPTION

This enlightening work investigates the history, incidence, and causes of a unique sexual lifestyle pursued by increasing numbers of couples. It is called by many names, and lived in a variety of ways by different couples. The most common terms used to describe it are 'hotwife' or 'cuckold lifestyle.' This sexual practice, a form of sexual nonmonogamy, is distinguished from swinging and polyamory in that the husband rarely seeks sexual contact outside the marriage except for participation in group sex with his wife and other men, while the wife is permitted and often encouraged to pursue unrestrained sexual encounters with other men. The author includes interviews and comments from couples living the lifestyle throughout the U.S., and presents the stories in an attempt to determine the history of this sexual practice and its role in society and in relationships. He explores the psychological, social, biological, and evolutionary underpinnings of this uncommon and socially taboo behavior in an effort to make it more comprehensible to those engaged in the lifestyle and those who are just curious.


David J. Ley (16/1/2012), Insatiable Wives - Women Who Stray and the Men Who Love Them. Lanham, MD: Rowman & Littlefield Publishers, Inc. Hardback. 312 pages. ISBN-13: 978-1-4422-0030-2.

The Sexual History of London: From Roman Londinium to the Swinging City---Lust, Vice, and Desire Across the Ages
Featured

The Sexual History of London: From Roman Londinium to the Swinging City---Lust, Vice, and Desire Across the Ages

BOOK DESCRIPTION

If Paris is the city of love, then London is the city of lust. From the bath houses of Roman Londinium to the sexual underground of the twentieth century and beyond, this is an entertaining, vibrant chronicle of London and sex through the ages.

For more than a thousand years, England's capital has been associated with desire, avarice, and the sins of the flesh. Richard of Devises, a monk writing in 1180, warned that "every quarter abounds in great obscenities." As early as the second century AD, London was notorious for its raucous festivities and disorderly houses, and throughout the centuries the bawdy side of life has taken easy root and flourished.

In The Sexual History of London, award-winning popular historian Catharine Arnold turns her gaze to London's relationship with vice through the ages. London has always traded in the currency of sex. Whether pornographic publishers on Fleet Street, or courtesans parading in Haymarket, its streets have long been witness to colorful sexual behavior. In an accessible, entertaining style, Arnold takes us on a journey through the fleshpots of London from earliest times to present day. Here are buxom strumpets, louche aristocrats, popinjay politicians, and Victorian flagellants--all vying for their place in London's league of licentiousness.

From sexual exuberance to moral panic, the city has seen the pendulum swing from Puritanism to hedonism and back again. With latter chapters looking at Victorian London and the sexual underground of the twentieth century and beyond, this is a fascinating and vibrant chronicle of London at its most raw and ribald.


Catherine Arnold (6/12/3011), The Sexual History of London: From Roman Londinium to the Swinging City - Lust, Vice, and Desire Across the Ages. New York: St. Martin's Press. Harcover. 384 pages, ISBN-13: 878-0-312-6000361.

Η επιθυμία της να αποκτήσει δεύτερο σύζυγο και η πρόταση «γάμου» ή «πολιτικής ένωσης» καλύτερα
Featured

Η επιθυμία της να αποκτήσει δεύτερο σύζυγο και η πρόταση «γάμου» ή «πολιτικής ένωσης» καλύτερα

 
Ύστερα από τρία χρόνια γνωριμίας και παθιασμένου έρωτα, ένα βράδυ σε κεντρικό ζαχαροπλαστείο του Rovinj, φορώντας το αγαπημένο της λευκό εφαρμοστό παντελόνι, την κόκκινη μπλούζα και τις ψηλοτάκουνες γόβες, μου ανακοίνωσε ότι ήθελε να «επισημοποιήσει» τη σχέση μας. «Αγόρι μου, ήρθε η ώρα να γίνουμε πραγματικό ζευγάρι, παρουσία 40-50 ζευγαριών swingers, στη μυστική λέσχη που διοργανώνουμε τις θεματικές βραδιές μας. Καλύπτω όλα τα έξοδα της τελετής, άλλωστε η Mirka έχει αναλάβει τα υπόλοιπα (αποστολή προσκλήσεων, στολισμός αίθουσας, κέτερινγκ κ.λπ.).
Το Σάββατο βράδυ στις 23.30 θα ανταλλάξουμε δαχτυλίδια με τα αρχικά μας. Η σεμνή τελετή προηγείται της θεματικής βραδιάς «η φάρμα των ζώων». Θα φοράμε τις κουνελοστολές μας…».
Την άκουγα με προσοχή. Γνώριζα την επιθυμία της να αποκτήσει και δεύτερο άνδρα και να τον μοιράζεται με τις φίλες της. Τα λόγια του συζύγου της, Ante, αντηχούσαν στα αφτιά μου «Θα σου παραδώσω την αγαπημένη σύζυγό μου και πιστεύω να την κάνεις ευτυχισμένη. Η Nikolina θα σας στεφανώσει». Η Marijana ήταν δυναμική γυναίκα και είχε το πάνω χέρι στον γάμο. Δούλευε σκληρά και έχαιρε εκτίμησης στον κύκλο της.
Της έπιασα το χέρι και το έσφιξα στην καρδιά μου. Με τα λίγα Κροατικά που γνώριζα ψέλισα «Volim te jokο puno» (σε αγαπώ πάρα πολύ). Εκείνη, εμφανώς συγκινημένη, ανταπέδωσε με ένα φιλί διαρκείας και το γνωστό ανακάτεμα των μαλλιών μου. «Μακάρι να ζήσουμε έντονα και το εννοώ, γλυκέ μου, όσο μπορούμε». Και ζήσαμε μέχρι που αρρώστησα. Έξι ολόκληρους μήνες περάσαμε αχώριστοι μαζί με το μικροσκοπικό γκριζωπό κανίς. Ερχόταν με τη BMW να με πάρει από το αεροδρόμιο της Pula. Στη διαδρομή σταματούσαμε σε απόμερα μέρη να αναπληρώσουμε τον χαμένο χρόνο. Μια φορά το κάναμε σε αμπελώνα! «Δεν φοράω εσώρουχο για να έχεις εύκολο έργο».
«Έχω παραγγείλει και τα μαύρα δαχτυλίδια με τα αρχικά μας. Η τελετή ακολουθεί το τοπικό πρωτόκολλο. Παράνυμφος η Nikolina. Kρύος μπουφές, άφθονη σαμπάνια και παιχνίδι στο δωμάτιο 4. Τα ζευγάρια σχηματίζουν αψίδα με υψωμένα τα ποτήρια για να περάσουμε από κάτω. Παραδοσιακή κροατική μουσική με το λαϊκό τραγούδι "Άπιστη Μαριάννα" και εκτέλεση με ακορντεόν από τον σύζυγο της Mirka. Aκούστηκε και το γαμήλιο εμβατήριο του Μέντελσον.
«Ανυπομονώ να γίνω η κυρία Μ.Μ και να σε τιμώ με όλο μου το είναι». «Κι εγώ σε λατρεύω, πριγκήπισσά μου». Μια απλή γνωριμία για ερωτικό παιχνίδι το βράδυ στο ξέφωτο εξελίχθηκε σε σφοδρό έρωτα.
Περπατήσαμε αργά κατά μήκος του διαδρόμου υπό τις επευφημίες των συγκεντρωμένων ζευγαριών. Η Marijana ήταν συγκινημένη. Έκλαιγε από τη χαρά της. Εγώ αισθανόμουν άβολα μέσα στην κουνελοστολή μου. Της κρατούσα το χέρι. Στο τέλος του διαδρόμου μας περίμενε η Jadra, η οποία μας ασπάστηκε και έδωσε στη Mariane ένα ερωτικό κόσμημα.
Σταθήκαμε ακίνητοι και τα μάτια μας καρφώθηκαν στο μεγάλο και άκρως ερωτικό πίνακα που κοσμούσε τον τοίχο πάνω από τη βαριά μεταλλική εξώπορτα του μαγαζιού. Η Jadra γυμνόστηθη με στολή αμαζόνας έδειχνε με το χέρι της το ηδονιστικό βουνό!
Θέλαμε να μείνουμε μόνοι μας. Αλλάξαμε ρούχα και πήγαμε στην προκυμαία για μεταμεσονύχτιο παγωτό κι όχι μόνο. Φεύγοντας από το ζαχαροπλαστείο, κάποια στιγμή μπήκε κάτω από το τραπέζι για να βρει τους φακούς επαφής αλλά μάλλον ήθελε να μασουλήσει, κατεβήκαμε στην προκυμαία με τα αλιευτικά σκάφη, ανέβηκε στον βράχο στην είσοδο του λιμανιού και φώναξε δυνατά «sretan sam» (είμαι ευτυχισμένη)! Ανέβηκα στον βράχο, αγκαλιαστήκαμε και επαναλάβαμε «mi smo sretni» (είμαστε ευτυχισμένοι), εκπλήσσοντας τους περαστικούς.
Οι σερβιτόροι από τα παραλιακά μαγαζιά σταμάτησαν να απολαύσουν τη σκηνή και οι πελάτες ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και επευφημίες!
 
 
 
Πικρή διαπίστωση για την κοινότητα των swingers
Featured

Πικρή διαπίστωση για την κοινότητα των swingers

Αγαπητέ κύριε Μ. (όπως βλέπεις πάντα στα μηνύματα χρησιμοποιώ το αρχικό του ονόματος, γιατί δεν υπάρχει λόγος να βγάζουμε τις μάσκες εδώ στον καθένα).
Θα σου αναφέρω τη γνώμη μου, αν και μάλλον έχεις καταλάβει από προηγούμενα ποστ μου τι πιστεύω για την υπερπληροφόρηση σχετικά με το swinging. Για μας ως ζευγάρι ήδη 10 χρόνια στον χώρο θεωρούμε ότι η πολυδιαφήμιση και η πολλή αναφορά για τον χώρο μας μόνο κακό κάνει και όχι καλό. Πριν μερικά χρόνια η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου δεν γνώριζε καν τι είναι το swinging και, αν γνώριζε, δεν ήξερε καν ότι υπάρχει οργανωμένο δίκτυο εδώ στην Ελλάδα. Φυσικά, τα ζευγάρια που θέλανε ψάχνανε με τον έναν ή άλλο τρόπο και όλο και κάπως μπαίνανε στον χώρο. Δυστυχώς η διαφήμιση του χώρου από καλοθελητές έκανε κάποιους επίδοξους έξυπνους γαμιάδες να προσπαθούν και πολλοί να το καταφέρνουν να μπουν στον χώρο ή με βιζιτάκια, κυρίως αλλοδαπές, ή να μπουν στα club απλά με καλοθελήτριες φίλες, ή να κάνουν και προφίλ στο γνωστό site ακόμα και χρησιμοποιώντας την αδελφή τους σαν γκόμενα ή και τη γυναίκα τους, αν και δεν υπήρχε περίπτωση παιχνιδιού από μέρους της. Γεμίσαμε γαμιάδες με ψεύτικα προφίλ που το παίζουν swingers δυστυχώς και από την ευκολία που μπορεί κάποιος να μπει στα μαγαζιά του χώρου χωρίς πρώτα να υπάρχει μια πιστοποίηση ότι είναι πραγματικό ζευγάρι. Κάθε νταβατζής μπορεί να φέρει τη βιζιτούλα του, να πηδάει παντρεμένες κυρίες και μετά να το κάνει βούκινο στο bourdela.gr. Αν αυτό το τελευταίο είναι swinging, τότε συγγνώμη αλλά μάλλον κάτι λάθος έχω καταλάβει τόσα χρόνια. Το swinging μιας και θεωρείται ταμπού σε όλον τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα πρέπει να είναι και να μένει μυστικό. Αυτή είναι η γνώμη μας και δεκτό το κάθε σχόλιο από σας ή από οποιοδήποτε πραγματικό ζευγάρι και μόνo.

H απάντηση του διαχειριστή της σελίδας «Διαπροσωπικοί Swingers» στο facebook
Κατ’ αρχάς ευχαριστώ δημόσια το ζευγάρι Ι.K. που τοποθετήθηκε στην ανάρτησή μου με επιχειρήματα. Είναι τιμή μου να φιλοξενώ σχόλια αξιόλογων ανθρώπων του χώρου για τους οποίους το swinging είναι τρόπος ζωής.
Σαφώς η υπερπροβολή του θέματος από τα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ συνετέλεσε στην αθρόα είσοδο εκατοντάδων εξωσυζυγικών παικτών που άλλαξαν μανδύα, με τα απαξιωτικά αποτελέσματα που ταλανίζουν την ελληνική κοινότητα.
Όμως πρέπει όλοι να παραδεχθούμε –ξύνω πληγές- ότι ΠΟΤΕ δεν υπήρξε σοβαρή και υπεύθυνη ενημέρωση από τους εκάστοτε αναγνωρίσιμους «ηγέτες» του χώρου για το swinging και αυτή η σιωπή έβλαψε την εικόνα της κοινότητας. Κοντολογίς, swinging για τον μέσο, ανημέρωτο Έλληνα, είναι η ερωτική συνεύρεση με τη γυναίκα του διπλανού του, η εκτόνωση της στιγμής και ύστερα ο διασυρμός της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Γίνεται αναφορά σε δύο ιστότοπους που δημιουργήθηκαν την ίδια χρονιά (2006), ο ένας κατονομάζεται, ο έτερος φωτογραφίζεται.
Αν και δεν είμαι μέλος του πρώτου, λόγω όμως της ενασχόλησής μου με την καταγραφή των απαρχών του ελληνικού swinging, υποχρεωτικά παρακολουθώ τις αναρτήσεις μελών του για τα τεκταινόμενα στον χώρο. Φρίττω με όσα δημοσιεύονται σε ορατό forum και προβληματίζομαι για την απουσία ουσιαστικής παρέμβασης των διαχειριστών.
Το ίδιο συνέβαινε και στον έτερο ιστότοπο, ierodoules.com, αλλά οι σχετικές αναφορές στα μαγαζιά του χώρου στον δικτυακό τόπο συζητήσεων (forum) περιορίστηκαν στο ελάχιστο. Εκεί, λοιπόν, μια ομάδα πέντε αυτόκλητων «αξιολογητών» -τέσσερις άνδρες και μια γυναίκα – ο ένας παραμένει ενεργός σχολιαστής του πρώτου ιστότοπου και τακτικός πελάτης συγκεκριμένου μαγαζιού– περιέγραφαν με τα πιο μελανά χρώματα την κατάσταση στα τρία μαγαζιά τη διετία 2015-16, φωτογράφιζαν πελάτες και δυσφημούσαν τις επιχειρήσεις.
 
 
Η πεμπτουσία του Swinging
Featured

Η πεμπτουσία του Swinging

 
"The strength of our relationship is built on mutual trust and mutual understanding, so that no explanations are necessary if either of us has to step beyond the small conventions of our society. The neighbors may lift their eyebrows when they see me with my arms around another man, but I know what I'm doing. More importantly, Jeff knows what I'm doing. He supported me, nourished me, and freed me to grow. His touch has freed me to touch others without fear."
(Jackie & Jeff Herrigan, Loving Free (New York: Grosset & Dunlap Inc. 1973), 312
 
 
 
Guest Post: Swinging in Rovinj, Croatia
Featured

Guest Post: Swinging in Rovinj, Croatia

[H Κristina Gallo, συγγραφέας ερωτικών ιστοριών, διατηρεί ενδιαφέρον ιστολόγιο στον πάροχο Blogger στη διεύθυνση http://ironlady39.blogspot.gr.
 
Δεν γνωρίζω αν η ίδια είναι swinger, αλλά σαφώς τάσσεται υπέρ της συμπαθούς αυτής κατηγορίας παραθεριστών. Η ανάρτηση της 10ης Δεκεμβρίου 2013 στο ιστολόγιό της "BROKEN LINKS" αναδημοσιεύεται για ενημέρωση των αναγνωστών μας. Διατηρείται η ορθογραφία και σύνταξη του αρχικού κειμένου.

Rovinj is sweet small city in Adriatic sea in Croatia. I was there before 5 years when famous DJ Carl Cox had music advent. It happened in Monvi center, place with night clubs near the beach and surrounded by forrest.
But Rovinj was famous also as swingers destination. Swinger couples had own night club for their gathering [2008] and also they were tourists at wild beaches, as naturists.
It was nothing unusual to see naked man or woman somewhere in the shadow, and usually that people don't disturb to nobody.
This year someone decided that nudity and swingers are shame of tourism in Rovinj. So they hired policemen and security to watch out about ethic and public order.
Indeed, only rare swingers survived, because even ships with possible swingers were stopped and it was forbidden to enter into Rovinj.
Yes, there were some cases of breaking the law, but in generally swingers did not do nothing bad as raping or some criminal acts.
The question is, what is disturbing people? What is insult of feelings, some naked bodies or couples without limits in love?
Usually, that kind of people are in groups and they know each other and they will not disturb to nobody else.
But if you compare this with beggars on the street, there also should be some penalties and it would be more reasons for bodyguard or police actions.
For example, you can't cross over street in Zagreb peacefully. Beggars will ask you for money, some will drag you for arms, some will even spit on you if you have no luck. If you want to drink coffee in some coffee bar, you will be disturbed by people who are so called blind or numb or deaf (they just have paper in hand and little toy), and they will also ask for a money. Or you will be blessed by those who are selling roses. No, you can't eat pizza or drink beer or juice or coffee at peace, because you are irritated by them.
So, what is indeed public order and who can break public order? Naked woman or man will not ask you for a money, swingers are people who have money and they are rich tourists.
Sometimes is hard to move limits if you are old fashioned. Money has no gender and sexuality.
What we want, beggars on the street or swingers on the beach?

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Σημεία των καιρών: η δαιμονοποίηση της ανταλλαγής ερωτικών συντρόφων και της ομαδογαμίας σε δημόσιο χώρο. Οι swingers αποτελούν τον νέο αποδιοπομπαίο τράγο της κοινωνίας παγkοσμίως.
Από το 1996 οι Ευρωπαίοι swingers επέλεγαν τη συγκεκριμένη πόλη για τις συναντήσεις τους, άφηναν τα ωραία χρήματά τους στο Rovinj και αποτελούσαν εκλεκτούς παραθεριστές. Το 2013, ξαφνικά, ορισμένοι θεματοφύλακες των παραδοσιακών αξιών της πόλης, αποφάσισαν να απαγορεύσουν τη δημόσια συνεύρεση σε δυσπρόσιτη βραχώδη ακτή, 3 χλμ από το κέντρο του θερέτρου, με το σκεπτικό ότι δυσφημούσε την πόλη τους! Τόσα χρόνια ανέχονταν την κατάσταση. Για τα πλοία δεν γνωρίζαμε μέχρι τώρα, ξέραμε όμως για τις συναντήσεις ζευγαριών στην ακτή της ακολασίας και των οργίων!
Το χρήμα δεν έχει χρώμα, κύριοι ηθικολόγοι! Οι swingers ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ εκεί που σύχναζαν. Απλά η ομαδογαμία σε δημόσια ακτή και η προβολή φωτογραφικού υλικού συγκεκριμένων ηλεκτρονικών μέσων έθιξε τα χρηστά ήθη των συντηρητικών κατοίκων, καθώς και τον θρησκευτικό τουρισμό της πόλης. Κρίμα!
 
 
H παρουσία swingers στους αμερικανικούς συλλόγους γυμνιστών τη δεκαετία του '60
Featured

H παρουσία swingers στους αμερικανικούς συλλόγους γυμνιστών τη δεκαετία του '60

Το 1970 (1,2) κυκλοφόρησε η μελέτη «Νudist Society: An Authoritative Complete Study of Nudism in America», οι  συγγραφείς του οποίου παρουσίασαν τα εντυπωσιακά ευρήματα τετραετούς έρευνας (1964-67) στους αμερικανικούς συλλόγους γυμνιστών με παράθεση πολλών στατιστικών πινάκων. Το βιβλίο βραβεύθηκε από τη Διεθνή Ομοσπονδία Γυμνιστών (INF/FNI) το 1971 για τη συμβολή του στο γυμνιστικό κίνημα.

Στις σελίδες 105-108 του βιβλίου οι συγγραφείς δημοσίευσαν δυο πίνακες για τη συμμετοχή swingers στους συλλόγους αυτούς. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα αποτελέσματα των 432 συμπληρωθέντων ερωτηματολογίων του πίνακα 6 με την ερώτηση «Ζητήθηκε να συμμετέχουν σε δραστηριότητες swinging», το 5,2% δήλωσε συχνά ότι του ζητήθηκε συμμετοχή σε ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων, το 15,0% περιστασιακά και το 13,4% σπάνια, δηλαδή συνολικά 73 άνδρες και 64 γυναίκες δέχθηκαν πρόσκληση για συμμετοχή μέσα στους κατασκηνωτικούς χώρους!
|

Ο πίνακας 7 έχει την ερώτηση «σε ποιο βαθμό η ενασχόληση με την ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων είναι αποτέλεσμα του γυμνισμού»
Πάλι εδώ έχουμε 65 άνδρες και 52 γυναίκες στο ίδιο δείγμα να δηλώνουν ότι η άσκηση γυμνισμού στις κατασκηνώσεις υπήρξε καταλυτική για τη συμμετοχή τους στην ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων. Θεωρείται πλέον βέβαιο, ότι το 2-3% των οργανωμένων μελών συλλόγων γυμνιστών ήταν συνειδητοποιημένοι swingers!

Επίσημα η Αμερικανική Εταιρεία Ηλιοθεραπείας (ASA) αρνήθηκε την ύπαρξη swingers στους συλλόγους τους. Ζούσαν στον μικρόκοσμό τους. Τα τελευταία χρόνια έρχονται στο φως της δημοσιότητας προσωπικές μαρτυρίες μελών που βίωσαν παρόμοιες καταστάσεις για προχωρημένη ανταλλαγή συντρόφων στα τροχόσπιτα και στις σκηνές.
Από μια πρώτη έρευνα που έκανα στο αρχείο μου, διαπίστωσα την ύπαρξη κοινοτήτων και ομάδων swingers στο σύνολο της αμερικανικής επικράτειας, ακόμη και εκεί που δεν λειτουργούσαν νόμιμες κατασκηνώσεις γυμνιστών!

Όλοι αποφεύγαμε να θίξουμε το θέμα, επιλέγαμε τους  αφορισμούς, προσπαθώντας να πείσουμε εαυτους και την κοινή γνώμη, ότι οι γυμνιστές είναι πάνω από το σεξ, ότι η ερωτική επιθυμία δεν έχει θέση στα κέντρα παραθερισμού γυμνισμού. Έπρεπε να περιμένουμε τη δεκαετία του 90 να δούμε κατάματα την πραγματικότητα και να λάβουμε τις αποφάσεις μας. Τότε έκπληκτοι στα σαράντα μας ανακαλύψαμε ότι η σεξουαλική έλξη στα εμπορικά κέντρα παραθερισμού γυμνισμού ήταν υγιές σύμπτωμα φυσιολογικών ανθρώπων. Αφού, λοιπόν είχε αποδυναμωθεί  η ιδεολογία μας, αποφασίσαμε να προσχωρήσουμε στον γυμνοκρατικό ηδονισμό, ο οποίος έγινε  το καταφύγιο απογοητευμένων γυμνιστών!
(1) Williamn E. Hartman, Marilyn Fithian, and Donald Johnson, Nudist Society: An Authoritative, Complete Study of Nudism in America (New York: Crown Pubλishers, Inc.,1970), 105-108.
(2) Willliam E. Hartman, Marilyn Fithian and Donald Johnson, Nudist Society: The Controversial Study of the Clothes-Free Naturist Movement in America. Revised and Updated by Iris Bancroft (Los Angekes: Ekysium Growth Press, 1991): 110-111.
Το λογότυπο των Ελλήνων Διαπροσωπικών Swingers. Ένα σχέδιο πεταλούδας με μοβ και φούξια φτερά.

Διατήρηση ερωτικών σχέσεων μεταξύ ζευγαριών, με ειλικρίνεια και συναίνεση όλων.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ