Γυμνισμό κάνουμε και είαι κάτι το οποίο απολαμβάνουμε ιδιαίτερα. Τρομερή αίσθηση απλά πολλοί δυστυχώς παρεξηγούν τη φάση. Εάν κάποιος κάνει γυμνισμό, δεν σημαίνει ότι θέλει να γαμηθεί η να γαμησει, η ιδεολογία αυτή πρέπει να ξεπεραστεί.
Πρόσφατα κάναμε γυμνισμό σε παραλία γυμνιστών και σκάγανε ενοχλητικοί τύποι ντυμένοι και πήγαιναν πέρα-δώθε. Ξενερώσαμε εντελώς. Και φυσικά λίγα μέτρα πιο πέρα ένας τύπος τον έπαιζε συνεχόμενα χύμα. Έχει κάποια στιγμή νιώσαμε λίγο άβολα όχι μόνο εμείς αλλά και άλλα 3-4 ζευγάρια και σπάσαμε.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ
Σχεδόν όλες οι ανεπίσημες παραλίες στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα προσελκύουν επειδειξιομανείς, ηδονοβλεψίες, αυνανιστές και σεξουαλικά πεινασμένους που ενοχλούν κυρίως τις γυναίκες των ζευγαριών. Κοντολογίς, το γυμνό σώμα σε δημόσιο χώρο αποτελεί «κόκκινο πανί» γι' αυτούς.
Ευθύνονται και τα ζευγάρια που συχνάζουν στις ανεπίσημες παραλίες γυμνιστών και επιδίδονται σε περιπτύξεις παρουσία άλλων λουομένων. Χαρακτηριστική περίπτωση ζευγαριού μέσης ηλικίας το οποίο ανάρτησε φωτογραφία της συζύγου με εμφανή σημεία στο σώμα της από τη συνεύρεση με ζευγαροκυνηγό.
Δυστυχώς ο επαναλαμβανόμενος συσχετισμός του γυμνισμού με την ομαδογαμία οδηγεί σε κατακραυγή και ενδεχόμενη επιβολή ποινικών κυρώσεων.

Η πρώτη τριώρη (18:00 - 21:00) ερωτική συνάντηση έχει οριστεί για το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου στην Εκάλη. Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως και τις 11/9 στο κινητό τηλέφωνο 697 1933414. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν σ' αυτήν να λάβουν υπόψιν τους την καταληκτική ημερομηνία δήλωσης. Το αναγνωστήριο των δύο βιβλιοθηκών διαμορφώνεται με τη μετακίνηση επίπλων, το στρώσιμο χαλιών για τη δημιουργία χώρου παιχνιδιού. Ξεκιινάμε με 3 ή 4 ζευγάρια άνω των 35. Σε περίπτωση μεγαλύτερου αριθμού συμμετοχών η επόμενη συνάντηση θα γίνει το Σάββατο, 27/9 στον ίδιο χώρο με καταληκτική ημερομηνία δηλωσης έως 25/9.

Την Παρασκευή, 11 Μαΐου 2018, είχα την ευκαιρία να προβληματιστώ με την παρουσία μας στο playroom του «club4couples» του χώρου και να θυμηθώ τον αξέχαστο αναπληρωτή καθηγητή ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο του Βόρειου Ιλλινόι, Gilbert D. Bartell, ο οποίος κατέταξε τo swinging στην ομαδογαμία (group sex).
O καθηγητής Bartell εξέδωσε μελέτη το 1971 με τον τίτλο «Group Sex: A Scientist’s Eyewitness Report on the American Way of Swinging» (Νew York: Peter H. Wyden,Inc. / Publisher 1971, 298 σελίδες), προϊόν τριετούς ενδελεχούς έρευνας (1968-1970) με τη σύζυγό του Ann Bartell και ανάλυσης δείγματος ερωτηματολογίων 350 ζευγαριών από τη ευρύτερη μητροπολιτική περιοχή του Chicago και επιπλέον άλλων 60 ζευγαριών στις πολιτείες Louisiana και Texas. Τελικά, η οριτισκή ανάλυση περιέλαβανε 280 ζευγάρια λευκούς μεσαίας τάξης που διέμεναν σε προάστια της πόλης.
Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων δεν ήταν εύκολη υπόθεση, σε μια εποχή που η καχυποψία κυριαρχούσε στη μεσαία τάξη και οι swingers διώκονταν από οργανωμένες ομάδες αγανακτισμένων πολιτών.
Με τη δημοσίευση κατάλληλα διατυπωμένων μικρών αγγελιών σε περιοδικά του χώρου και συνεντεύξεις ανδρών και γυναικών σκιαγράφησε το προφίλ αυτών των τολμηρών ζευγαριών που πήγαν ενάντια στο κατεστημένο. Αναφέρει χαρακτηριστικά ότι εκδότης περιοδικού στην ανατολική ακτή (δεν κατονομάζεται) ισχυριζόταν ότι το έντυπό του κυκλοφορούσε σε 15.000 αντίτυπα. [Σημ. τα πρώτα περιοδικά αγγελιών για swingers εμφανίστηκαν στην αγορά το 1960, ενώ υπήρχε και ένα που κυκλοφορησε το 1955!
O εκδότης του περιοδικού «Kindred Spirits» (1968-197;) υπολόγιζε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Chicago υπήρχαν περίπου 8.000 ενεργά ζευγάρια.
Ο αείμνηστος καθηγητής επισημαίνει στη μελέτη του, διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, σκληρόδετη και χαρτόδετη, στη «Βιβλιοθήκη Ηδονισμού», ότι η παρουσία δύο ή περισσότερων ζευγαριών στον ίδιο ή ξεχωριστό χώρο ξενοδοχείου, μοτέλ, με ή χωρίς φυσική επαφή μεταξύ τους, αποτελεί μορφή ομαδογαμίας (group sex). Η άποψη επικράτησε για μερικά χρόνια, ενώ αργότερα εμφανίστηκαν οι όροι «multisex» και «together sex».
Όταν, λοιπόν, οι «Διαπροσωπικοί Swingers», ως διαδικτυακή κοινότητα με έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (2012-2016) και αργότερα με δικό τους ιστότοπο (2013-2018), επιχείρησαν να οριοθετήσουν τον χώρο του ελληνικού swinging, με ατομικές και ομαδικές συνεντεύξεις στην Εκάλη (2014-2017), διαπίστωσαν έλλειψη ενημέρωσης και πλήρη σύγχυση των όρων «swinging» και «group sex» (παρτούζα).
Το δικό μας δείγμα περιελάμβανε ζευγάρια, άνδρες και γυναίκες, που δήλωναν «swingers» και έκαναν τον κόπο να επισκεφθούν το γραφείο μας στην Εκάλη την περίοδο 9/2014-5/2016. Ο ακριβής αριθμός του δείγματος θα δοθεί προσεχώς με την ανάρτηση του Μέρους Β'. Ενδεικτίκά αναφέρουμε ότι 150+ άτομα και των δύο φίλων τίμησαν με την παρουσία τους το εγχείρημα μας. Οι απαντήσεις τους ήταν κσθοριστικές για την πορεία μας.
Η συμμετοχή μας στην έκθεση «ΕRΟΤICAthina» (2016) και η συζήτηση που είχαμε με επισκέπτες του περιπτέρου «2+2 Swingers Club», κατά την τετράωρη παραμονή μας την Kυριακή 17 Απριλίου, δημιούργησε πολλά κενά στην κατανόηση του φαινομένου, για τα οποία δεν ευθύνονται τόσο τα ζευγάρια όσο η σύγχυση των όρων στην ελληνική εκδοχή του καλύτερου διαχρονικού ερωτικού παιχνιδιού του κόσμου.
Η ενασχόλησή μας με τον χώρο την περίοδο 2015-2017, επιτρέπει την εξαγωγή συμπερασμάτων από την περιορισμένη συμμετοχή μας σε playroom μαγαζιών και τη διοργάνωση πέντε ερωτικών συναντήσεων με τη συμμετοχή 36 ατόμων σε ξενοδοχείο ημιδιαμονής του Πειραιά το 2017.
Στο δεύτερο μέρος θα παρουσιάσουμε και θα σχολιάσουμε τα ευρήματά μας. Η βάση μας είναι ότι το swinging αποτελεί προχωρημένη μορφή κοινωνικής συναναστροφής και όχι στιγμιαία εκτόνωση ερωτικής ορμής. Κοντολογίς, το swinging υπερβαίνει τη διαδικασία της εισόδου του πέους στον κόλπο. Με την ουσιαστική ανταλλαγή ερωτικών συντρόφων επιτυγχάνεται η πλήρης ταύτιση δύο ανθρώπων και η επικοινωνία τους μέσω της ερωτικής πράξης.
